Infolinka: 380 427 583 (po - pá 10 - 16)

Registrace nového dealera

Reklamace a servis 

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace

Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě Bonsaii.cz, doporučujeme vyplnit reklamační formulář (viz níže).

Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Zásliky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.

Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.

Vyřízení reklamace

Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude domluven způsob vyzvednutí či odeslání reklamovaného zboží.

Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

V případě oprávněné reklamace (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.) má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu). 

 

Reklamační formulář

 
 

Zákazník

 
: *
: *
: *
:
: *
: *
: *
 
 

Zpáteční adresa

 
:
:
:
:
: *
: *
: *
 
 

Popis reklamace

 
: *
:
:
: *
: *
:
:
: